Tijdelijk met gratis 3 maanden advies van onze experts
S2H BeautyS2H BeautyS2H Beauty

Ruilen en Retourneren

MELDE DICH

Je hebt herroepingsrecht waarin je binnen 14 dagenzonder opgaaf van redenen het product kunt retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.

Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kun je gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer S2H Beauty vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt.

Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Retour- of ruilartikelen worden geaccepteerd tot 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling. Stuur het product naar ons terug in de originele staat en zonder de eerder gebruikte verzendetiketten. 

Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd wordt niet verwerkt. Mits deze onder ons garantiebeleid valt. 

Enkel de kosten voor retour naar ons zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.

Adres Retour; Postbus 209, 1780 AE Den Helder.

Volg de volgende stappen:

  1. Meld je retour hier direct aan middels het contactformulier (niet verplicht).
  2. Stuur (met de lokale koerier) het product(en) naar ons retouradres in Nederland; Postbus 209, 1780 AE te Den Helder.

    Gebruikte artikelen

    Gebruikte artikelen nemen wij wegens hygiëne voorschriften niet retour. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen (indien mogelijk). 

    Is dit niet mogelijk, heb je de artikelen gebruikt en ben je niet tevreden. Dan zorgen we voor een gepaste oplossing. Bij S2H Beauty zorgen we altijd voor een tevreden klant en hebben wij service en dienstverlening hoog in het vaandel staan. Neem vooral contact met ons op over de mogelijkheden.

    Heb ik garantie?

    Uiteraard, bieden wij een uitstekende garantie. Heb je het onze patches gebruikt, maar ben je niet tevreden? Stuur ons dan binnen 30 dagen een e-mail met de volgende instructies.

    • Je bestelnummer
    • Reden van ontevredenheid
    • Foto's of bewijsmateriaal, dit is uiteraard niet verplicht

    Dan zorgen we voor een gepaste oplossing. Bij S2H Beauty zorgen we altijd voor een tevreden klant en hebben wij service en dienstverlening hoog in het vaandel staan. Neem vooral contact met ons op over de mogelijkheden.

    Heb je vragen?

    Neem contact met ons op via LIVE CHAT of info@s2hbeauty.nl. Wij helpen je graag verder!

    Een verkeerd of defect artikel ontvangen?

    Het spijt ons te horen dat je een verkeerd of defect product hebt ontvangen. Stuur ons binnen 7 dagen na ontvangst een mail naar info@s2hbeauty.nl met de volgende informatie;

    • Je bestelnummer
    • Productnaam
    • Foto’s die de productfout of defect zo duidelijk mogelijk weergeven

    Je ontvangt van ons een nieuw artikel, de verzendkosten nemen wij voor onze rekening. Je kunt ook kiezen voor geld teruggave. De klant kiest zelf van welke service hij/zij gebruik wilt maken. 

    Om de retourzending zo snel mogelijk te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. 

    Extra niet-retourneerbare artikelen: - Cadeaubonnen. 

    Cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd worden.

    Restituties (indien van toepassing)

    Zodra de retournering is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we een e-mail om je te laten weten dat we de geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van de terugbetaling. Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt de teruggave verwerkt en wordt deze binnen een bepaald aantal dagen automatisch het volledige of gedeeltelijke bedrag op de creditcard of originele betaalmethode toegepast.

    Te late of ontbrekende restituties (indien van toepassing)

    Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw. Neem contact op met de creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat de terugbetaling officieel wordt overgemaakt. Neem vervolgens contact op met de bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling zichtbaar is. Als je dit hebt gedaan en je hebt nog geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via info@s2hbeauty.nl. Wij doen ons uiterste om erachter te komen waar de fout ligt en proberen deze zo goed mogelijk op te lossen.

    Uitwisselingen (indien van toepassing)

    We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn of niet voldoen aan de gestelde eisen. 

    Verzending

    Stuur ons een e-mail met jouw ordernummer: info@s2hbeauty.nl met de bovenstaande voorwaarden. Verzendkosten worden niet gerestitueerd.  Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kan duren voordat het geruilde product je bereikt, variëren. Als je een artikel van meer dan €75 verzendt, kun je overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten.

    We kunnen niet garanderen dat we geretourneerde artikel zullen ontvangen, mits deze niet op correcte wijze is verzonden. Zorg daarom altijd voor een verzekerde verzending en/of bewaar het bewijs van verzending goed! Wij kunnen hier eventueel om vragen. 

    Ik heb mijn terugbetaling niet ontvangen.

    Afhankelijk van de service en het land waarmee je de product(en) retourneert, kan het meestal tot 3 tot 14 werkdagen duren voordat het wordt geleverd en verwerkt door ons retourteam. 

    Als de retourzending is gemarkeerd als afgeleverd, wacht dan even, ons retourteam neemt per e-mail contact met je op zodra de retour is verwerkt om de terugbetaling te bevestigen. Duurt het te lang? Neem dan contact met ons op via beschikbare kanalen.

    Sonntag,Montag,Dienstag,Mittwoch,Donnerstag,Freitag,Samstag
    Januar,Februar,März,April,Mai,Juni,Juli,August,September,Oktober,November,Dezember
    Nicht genügend Artikel verfügbar. Nur noch [max] übrig.