S2H BeautyS2H BeautyS2H Beauty

Klachten Afhandeling

MELDE DICH

Voor alle partijen is het zeer vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je daarom graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt ons mailen naar: info@s2hbeauty.nl, met ons chatten of ons een WhatsApp bericht sturen.

Je kunt ook direct je klacht deponeren middels ons contactformulier. Geef ons een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de klacht, zodat wij deze zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Sonntag,Montag,Dienstag,Mittwoch,Donnerstag,Freitag,Samstag
Januar,Februar,März,April,Mai,Juni,Juli,August,September,Oktober,November,Dezember
Nicht genügend Artikel verfügbar. Nur noch [max] übrig.